Kutak za roditelje

Sve za roditelje...

LJUDI SU PREŽIVJELI KATASTROFALNE POTRESE
MOŽEŠ I TI! PRIPREMI SE!

Što mi je činiti prije potresa? Izvježbajte i naučite sebe i članove svoje obitelji o tome kako se treba ponašati u slučaju potresa. Dogovorite sa članovima obitelji mjesta sastanka u slučaju da ste razdvojeni tijekom potresa. Vježbajte pomoć i samopomoć...

P O D R Š K A:
POTRES I OVO ĆE PROĆI...

Nakon prvotnog šoka sve emocije su normalne i važno je "dati si dozvolu" da nam dođu. Nekima će biti kao da se ništa nije dogodilo, neke će biti strah, neki će biti ljuti, tužni, razdražljivi, plakat će, imat će potrebu biti sami ili spavati s mamom / tatom u krevetu... Sve je O.K.

KAKO BITI PODRŠKA DJETETU U NOŠENJU SA STRAHOM OD POTRESA?

Važno je da dijete zna da smije pred vama izraziti svoj strah i zabrinutost. Koliko god puta je to potrebno, strpljivo saslušajte dijete o tome kako se osjeća vezano uz iskustvo potresa. Djeca tek uče kako regulirati svoje neugodne osjećaje i izražavanje toga kako se osjećaju...


MALI VODIČ KROZ VELIKE PROMJENE

Mnogi roditelji i stručnjaci proteklih dana pitaju nas o "ŠTO AKO...?" situacijama. Što ako dijete pita o potresu, ako je agresivno, ako je u stalnom strahu, ako se pomokri u krevet, ako se ne želi odvojiti od roditelja... Postoji cijeli niz reakcija nakon traumatskih događaja...

KAKO PODRŽATI VJEŠTNE SUOČAVANJA I MENTALNO ZDRAVLJE DJECE

Stresne situacije poput ove u kojoj smo se trenutno našli imaju vrlo realan i opipljiv utjecaj i na naše tijelo i naš um. Jedan dio našeg mozga, hipotalamus, pokreće sustav alarma u našem tijelu i zato se luče hormoni kortizol i adrenalin. Naše tijelo,
da bi se obranilo, ulazi u reakciju "bježi".

DJECA I OBITELJI PRIJE, TIJEKOM I NAKON POTRESA

Potresi mogu biti iznimno razorna podrhtavanja tla koja utječu na dom djeteta, njegovu obitelj, školu i zajednicu. Neki potresi predstavljaju prirodnu katastrofu. Djeca mogu posebno teško doživjeti prirodne katastrofe i osjećati posljedice u danima i mjesecima nakon.

SOCIJALNI KONTEKST U ODGOJNO-OBRAZOVNIM USTANOVAMA

Svaka predškolska odgojno-obrazovna ustanova je dinamičan i jedinstven kompleks koji obilježavaju slijedeće dimenzije: materijalno okruženje, organizacija vremena, socijalni kontekst te stavovi, vrijednosti i uvjerenja sudionika odgojno – obrazovnog procesa. 

POVRATAK DJECE U VRTIĆE PRIRUČNIK ZA RAD U DOBA PANDEMIJE

Najljepši kolegij na svijetu. Temu projekta ovaj je put odredila trenutačna problemska situacija – pandemija izazvana koronavirusom COVID-19 koja se odrazila i na živote djece, stavljajući ih u situaciju koja je mnoge od njih zbunila, uplašila i uvela im u život neka nova pravila.

Preporuke za rad s djecom rane i predškolske dobi u dječjem vrtiću

Odlukom o obustavi izvođenja nastave u visokim učilištima, srednjim i osnovnim školama te redovnog rada ustanova predškolskog odgoja i obrazovanja i uspostavi nastave na daljinu, koju je 13. ožujka 2020. godine donijela Vlada RH, prestala je raditi većina dječjih vrtića.